Carian Kursus

[ WZA0015 ] Kursus Pengurusan Pelanggan [ Siri 2/2021 ]

Sinopsis Kursus

Kursus ini disasarkan untuk Kumpulan Pelaksana Agar Dapat Menambahbaik Mutu Penyampaian Perkhidmatan Barisan Hadapan.

Objektif Kursus
  1. Objektif 1) Menyenaraikan sekurang-kurangnya 2 tugas dan tanggungjawab sebagai penyelia atau pengurus perkhidmatan pelanggan yang cekap dan berbudi bahasa; Objektif 2) Menyebutkan 3 kepentingan perkhidmatan pelanggan daripada persepsi pelanggan atau orang awam ; Objektif 3) Mengutip dan mengamalkan amalan berbudi bahasa dan nilai yang positif semasa menghadapi cabaran dan tekanan semasa berurusan dengan pelanggan ; dan Objektif 4) Meningkatkan kemahiran dan keupayaan peserta dalam mengendalikan perkhidmatan pelanggan melalui aktiviti-aktiviti simulasi dan pembelajaran kendiri
Modul/Topik
Hari Pertama | 20/10/2021 | Rabu
Masa/Sesi Topik
SESI 1 : 08.30 Pagi - 10.30 Pagi
: Konsep Perkhidmatan Berkualiti
SESI 2 : 11.00 Pagi - 01.00 Petang
: Perkhidmatan Kaunter & Telefon Berkualiti
SESI 3 : 02.30 Petang - 04.30 Petang
: Hubungan Interpersonal
Hari Ke-2 | 21/10/2021 | Khamis
Masa/Sesi Topik
SESI 1 : 08.30 Pagi - 10.30 Pagi
: Komunikasi Berkesan
SESI 2 : 11.00 Pagi - 01.00 Petang
: Imej Sebagai Petugas Barisan Hadapan