Kursus ini adalah bertujuan untuk memberikan pendedahan peserta mengenai PKPA Bilangan 1 Tahun 2008 dalam aspek Pengurusan Perhubungan Pelanggan. Kursus ini juga bertujuan meningkatkan kemahiran peserta dalam menguruskan pelanggan di jabatan/agensi masing-masing untuk menawarkan perkhidmatan secara berkesan yang dapat memenuhi kehendak dan kepuasan pelanggan.
Peserta yang telah dipilih untuk menghadiri kursus dalam talian ;
1. tidak perlu datang ke INTAN Kampus Sabah secara fizikal samaada untuk pendaftaran dan sebagainya. Hanya perlu berada ditempat masing-masing.
2. hendaklah log in kepada Zoom pada jam 8.30 pagi pada hari berkursus.
3. dipohon untuk menggunakan kamera semasa kursus dalam talian berlangsung dan menutup audio sekiranya tidak digunakan.
4. boleh mengemukakan soalan semasa sesi pembelajaran atau melalui chat zoom.
5. mengekalkan adab tatasusila semasa penggunaan chat window zoom.
6. membuat penilaian kursus melalui pautan www.dtims.intan.my dan akan memperolehi Sijil Kehadiran Kursus pada hari terakhir kursus.
Masa/Sesi | Topik | |
---|---|---|
SESI 1 | : | 08.30 Pagi - 10.30 Pagi |
: | Konsep Perkhidmatan Pelanggan Berkualiti | |
SESI 2 | : | 11.00 Pagi - 01.00 Petang |
: | Perkhidmatan Kaunter & Telefon Berkualiti | |
SESI 3 | : | 02.30 Petang - 04.30 Petang |
: | Hubungan Interpersonal |
Masa/Sesi | Topik | |
---|---|---|
SESI 1 | : | 08.30 Pagi - 10.30 Pagi |
: | Imej Sebagai Petugas Barisan Hadapan | |
SESI 2 | : | 11.00 Pagi - 01.00 Petang |
: | Komunikasi Berkesan |