Kursus ini adalah bertujuan untuk memberi pendedahan kepada peserta mengenai PKPA Bilangan 1 Tahun 2008 :Pengurusan Perhubungan Pelanggan. Kursus ini juga bertujuan meningkatkan kemahiran peserta dalam menguruskan pelanggan di jabatan/agensi masing-masing untuk menawarkan perkhidmatan pelanggan secara berkesan dan berkualiti iaitu Delighting the Customer dari aspek fizikal, penyampaian dan emosi serta dapat memenuhi kehendak dan kepuasan pelanggan.
TERMA & SYARAT / MAKLUMAT TAMBAHAN
Para Peserta dikehendaki mematuhi perkara-perkara berikut:
Masa/Sesi | Topik | |
---|---|---|
SESI 1 | : | 08.30 Pagi - 10.30 Pagi |
: | Taklimat Kursus dan Ice breaking | |
: | Konsep Perkhidmatan Pelanggan Berkualiti | |
SESI 2 | : | 11.00 Pagi - 01.00 Petang |
: | Perkhidmatan Kaunter dan Telefon Berkualiti | |
SESI 3 | : | 02.30 Petang - 04.30 Petang |
: | Hubungan Interpersonal |
Masa/Sesi | Topik | |
---|---|---|
SESI 1 | : | 08.30 Pagi - 10.30 Pagi |
: | Komunikasi Berkesan | |
SESI 2 | : | 11.00 Pagi - 01.00 Petang |
: | Imej Sebagai Petugas Barisan Hadapan | |
: | Penutup dan Rumusan |