Carian Kursus

[ WZA0015 ] Kursus Pengurusan Pelanggan [ Siri 2/2022 ]

Sinopsis Kursus

Kursus ini disasarkan kepada Kumpulan Pelaksana untuk menambahbaik mutu penyampaian perkhidmatan barisan hadapan.

Objektif Kursus
  1. enyenaraikan sekurang-kurangnya 2 tugas dan tanggungjawab sebagai penyelia atau pengurus perkhidmatan pelanggan yang cekap dan berbudi bahasa.
  2. Menyebutkan 3 kepentingan perkhidmatan pelanggan daripada persepsi pelanggan atau orang awam
  3. Mengutip dan mengamalkan amalan berbudi bahasa dan nilai yang positif semasa menghadapi cabaran dan tekanan semasa berurusan dengan pelanggan
  4. Meningkatkan kemahiran dan keupayaan peserta dalam mengendalikan perkhidmatan pelanggan melalui aktiviti-aktiviti simulasi dan pembelajaran kendiri
Modul/Topik
Hari Pertama | 20/09/2022 | Selasa
Masa/Sesi Topik
SESI 1 : 08.30 Pagi - 10.30 Pagi
: KONSEP PERKHIDMATAN PELANGGAN BERKUALITI
SESI 2 : 11.00 Pagi - 01.00 Petang
: PERKHIDMATAN KAUNTER & TELEFON BERKUALITI
SESI 3 : 02.30 Petang - 04.30 Petang
: HUBUNGAN INTERPERSONAL
Hari Ke-2 | 21/09/2022 | Rabu
Masa/Sesi Topik
SESI 1 : 08.30 Pagi - 10.30 Pagi
: 'MYSTERY SHOPPING"
SESI 2 : 11.00 Pagi - 01.00 Petang
: "MYSTERY SHOPPING"/TUGASAN
SESI 3 : 02.30 Petang - 04.30 Petang
: PEMBENTANGAN "MYSTERY SHOPPING"
Hari Ke-3 | 22/09/2022 | Khamis
Masa/Sesi Topik
SESI 1 : 08.30 Pagi - 10.30 Pagi
: KOMUNIKASI BERKESAN
SESI 2 : 11.00 Pagi - 01.00 Petang
: IMEJ SEBAGAI PETUGAS BARISAN HADAPAN