Kursus ini adalah bertujuan untuk memberi pendedahan kepada peserta mengenai PKPA Bilangan 1 Tahun 2008 :Pengurusan Perhubungan Pelanggan. Kursus ini juga bertujuan meningkatkan kemahiran peserta dalam menguruskan pelanggan di jabatan/agensi masing-masing untuk menawarkan perkhidmatan pelanggan secara berkesan dan berkualiti iaitu Delighting the Customer dari aspek fizikal, penyampaian dan emosi serta dapat memenuhi kehendak dan kepuasan pelanggan.
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Dukacita dimaklumkan bahawa Kursus Pengurusan Pelanggan Bil 3/2022 yang dijadualkan berlangsung pada 17 hingga 19 Mei 2022 ditangguhkan ke tarikh 4 hingga 7 Julai 2022.
Permohonan tuan/puan akan diproses mengikut prosedur sedia ada.
Maklumat semasa akan diemelkan kepada semua pemohon yang berjaya seawal dua minggu sebelum tarikh kursus berlangsung.
Terima kasih.
Pengurus Program
Masa/Sesi | Topik | |
---|---|---|
SESI 1 | : | 08.30 Pagi - 10.30 Pagi |
: | Taklimat Kursus dan Ice breaking | |
: | Konsep Perkhidmatan Pelanggan Berkualiti | |
SESI 2 | : | 11.00 Pagi - 01.00 Petang |
: | Perkhidmatan Kaunter dan Telefon Berkualiti | |
SESI 3 | : | 02.30 Petang - 04.30 Petang |
: | Hubungan Interpersonal |
Masa/Sesi | Topik | |
---|---|---|
SESI 1 | : | 08.30 Pagi - 10.30 Pagi |
: | Komunikasi Berkesan | |
SESI 2 | : | 11.00 Pagi - 01.00 Petang |
: | Imej Sebagai Petugas Barisan Hadapan | |
SESI 3 | : | 02.30 Petang - 04.30 Petang |
: | Lawatan Mystery Shopping |
Masa/Sesi | Topik | |
---|---|---|
SESI 1 | : | 08.30 Pagi - 10.30 Pagi |
: | Latihan Dalam Kumpulan: Penemuan Mystery Shopper | |
SESI 2 | : | 11.00 Pagi - 01.00 Petang |
: | Pembentangan Kumpulan: Penemuan Mystery Shopper | |
: | Penutup dan Rumusan |