Carian Kursus

[ KBA0013 ] Enhancing Service Delivery Series: Effective Telephone Skills [ Siri 1/2022 ]

Sinopsis Kursus

Kumpulan sasar ialah pelaksana. Kursus ini direka bentuk untuk memperbaiki cara berkomunikasi melalui telefon dengan lebih berkesan. Kemahiran menjawab telefon dengan sopan dan teratur serta mengambil pesanan dengan tepat adalah sangat penting kerana ia mencerminkan imej sesuatu organisasi. Kursus ini adalah khas untuk pegawai khidmat pelanggan yang menggunakan telefon semasa berhubung dengan pelanggan.

Objektif Kursus
  1. Improve telephone skills.
  2. Identify effective techniques for using the telephone.
  3. Develop better customer relations.
  4. Handle customer problems and complaints effectively.
Modul/Topik
Hari Pertama | 18/07/2022 | Isnin
Masa/Sesi Topik
SESI 1 : 08.30 Pagi - 10.30 Pagi
: Registration & Icebreaking
SESI 2 : 11.00 Pagi - 01.00 Petang
: Telephone Etiquette
SESI 3 : 02.30 Petang - 04.30 Petang
: Telephone Language (2)
Hari Ke-2 | 19/07/2022 | Selasa
Masa/Sesi Topik
SESI 1 : 08.30 Pagi - 10.30 Pagi
: Taking Telephone Messages
SESI 2 : 11.00 Pagi - 01.00 Petang
: Telephone Conversation& Role Play
SESI 3 : 02.30 Petang - 04.30 Petang
: Role Play, Evaluation & Closing