Kursus Pengurusan Pelanggan (Secara Dalam Talian) ini adalah bertujuan untuk memberi pendedahan kepada peserta mengenai PKPA Bilangan 1 Tahun 2008 dalam aspek Pengurusan Perhubungan Pelanggan. Kursus ini juga bertujuan meningkatkan kemahiran peserta dalam menguruskan pelanggan di jabatan/agensi masing-masing untuk menawarkan perkhidmatan secara berkesan yang dapat memenuhi kehendak dan kepuasan pelanggan.
Masa/Sesi | Topik | |
---|---|---|
SESI 1 | : | 08.30 Pagi - 10.30 Pagi |
: | KONSEP PERKHIDMATAN PELANGGAN BERKUALITI | |
SESI 2 | : | 11.00 Pagi - 01.00 Tengah Hari |
: | PERKHIDMATAN KAUNTER DAN TELEFON BERKUALITI | |
SESI 3 | : | 02.30 Petang - 04.30 Petang |
: | HUBUNGAN INTERPERSONAL |
Masa/Sesi | Topik | |
---|---|---|
SESI 1 | : | 08.30 Pagi - 10.30 Pagi |
: | KOMUNIKASI BERKESAN | |
SESI 2 | : | 11.00 Pagi - 01.00 Tengah Hari |
: | IMEJ SEBAGAI PETUGAS BARISAN HADAPAN | |
SESI 3 | : | 02.30 Petang - 04.30 Petang |
: | "MYSTERY SHOPPING" | |
: | PENILAIAN, RUMUSAN DAN PENUTUPAN KURSUS |